splask

Advanced Search Function

Borang Maklum Balas

CIO

Pencapaian Piagam Pelanggan April 2019

SEKSYEN KONSULTANSI DAN LATIHAN

Perkhidmatan
Janji
Perkhidmatan Yang Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan
Perkhidmatan Yang Melebihi Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan
Jumlah Perkhidmatan
Jumlah
%
Jumlah
%
Permohonan perkhidmatan konsultansi pengurusan rekod
Memastikan permohonan perkhidmatan konsultansi pengurusan rekod akan dijawab  dalam tempoh 3 hari bekerja dari tarikh permohonan diterima.
30
100
TIADA
-
30
Permohonan kursus pengurusan dan pemeliharaan rekod
Memaklumkan status permohonan kursus pengurusan rekod dan pemeliharaan rekod dalam tempoh 2 minggu sebelum kursus dijalankan.
30
100
TIADA
-
30

SEKSYEN PELUPUSAN REKOD DAN SEKSYEN PENGURUSAN REKOD ELEKTRONIK

Perkhidmatan
Janji
Perkhidmatan Yang Menepati Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan
Perkhidmatan Yang Melebihi Tempoh Masa/Standard Piagam Pelanggan Yang Ditetapkan
Jumlah Perkhidmatan
Jumlah
%
Jumlah
%
Kebenaran pelupusan rekod konvensional dan rekod elektronik (tiada JPR)
Memberi kebenaran pelupusan rekod konvensional yang tidak dinyatakan dalam Jadual Pelupusan Rekod (JPR) dalam tempoh 6 bulan dan bagi rekod elektronik dalam tempoh 3 bulan dari tarikh permohonan lengkap diterima.
23
100
TIADA
-
23
Kebenaran pelupusan rekod konvensional dan rekod elektronik (ada JPR)
Memberi kebenaran pelupusan rekod konvensional dan rekod elektronik yang dinyatakan dalam Jadual Pelupusan Rekod (JPR) dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima.
133
100
TIADA
-
133
Menghasilkan jadual pelupusan rekod fungsian jabatan
Menghasilkan Jadual Pelupusan Rekod Fungsian Jabatan dalam tempoh 6 bulan dari tarikh Bengkel Jadual Pelupusan Rekod diadakan.
-
-
TIADA
-
-

SEKSYEN PERK